Hoe krijg je een urban single in een mini? Verkoop je de trein aan 55-plussers? Zorg je voor meer buitenlandse toeristen in Amsterdam? Oftewel, verkoop jij een ijzersterk merk of creatief concept? Door te weten wie jij bent, wat je te bieden hebt, wie er aan de andere kant van de tafel zit en hoe je de gevoelige snaar raakt.
Een programma voor verkopers die creatief moeten zijn en creatievellingen die moeten verkopen. Over echt contact maken, goed luisteren, opnieuw leren kijken, de werkelijkheid ter discussie stellen, eigenwijs durven zijn, jezelf presenteren en je doelstellingen realiseren.
Over hoe je klantverwachtingen opspoort en koppelt aan de kenmerken van jouw product en omgaat met verschillende typen klanten.
In het programma werk je met elkaar en acteurs aan je eigen effectiviteit als verkoper. Ook is er veel aandacht voor de kracht en het effect van je non-verbale communicatie. We zetten je letterlijk op een podium en werken aan uitstraling, lichaamstaal, mimiek, stemgebruik en meer.
Een programma voor professionals die relaties managen en willen verkopen. Vanuit passie voor de relatie, het product en het vak en de overtuiging dat er altijd iets te verbeteren valt.